Autor Wątek: Dobre rady  (Przeczytany 1973 razy)

publiker.pl

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1 867
  • Pomógł: 0
    • Zobacz profil
Dobre rady
« dnia: 30 Wrzesień 2011, godz: 17:37 »
  • W konfiguracji grupy precyzyjnie określ słowa kluczowe w kategoriach i podkategoriach.
    Należy to zrobić już na etapie tworzenia grupy, aby od samego początku skutecznie wysyłać wpisy do katalogów/precli.
  • Dodając email służący do rejestracji w preclach pamiętaj, aby:
    • utworzyć do tego celu NOWY adres email. Tworząc adres email postaraj się, aby był on prosty (bez udziwnień w postaci kresek, kropek, myślników, polskich liter, itp.) oraz w miarę sensowny (czasem administrator katalogu/precla może patrzeć jak wygląda adres email ? czy jest prawdziwy, czy nie).
    • wyłączyć wszelkiego rodzaju filtry antyspamowe na skrzynce pocztowej.  Polecamy do tego celu konta pocztowe www.tlen.pl (domyślnie filtry antyspamowe są wyłączone, brak innych blokad, sprawdzają się bardzo dobrze w pracy z Publikerem). Niektóre serwery pocztowe wymagają ręcznego zezwolenia na korzystanie z poczty poprzez protokół POP3.
    • loginy przypisane do emaila, które posłużą do rejestracji, były złożone tylko z liter i cyfr, a jednocześnie, aby były na tyle unikalne, by prawdopodobieństwo tego, że będą wolne w docelowym preclu WordPress było jak najwyższe.
  • Przygotuj oddzielne teksty do katalogów i oddzielne dla precli, aby w ten sposób zwiększyć skuteczność dodawania wpisów do moderowanych katalogów/precli. Najlepiej jeśli tekst przeznaczony do publikacji w katalogach miał długość od  500 do 800 znaków, natomiast tekst do precli miał długość od 1000 do 2000 znaków. Ponadto teksty przeznaczone do katalogów mają prezentować i opisywać naszą stronę www, czyli co na stronie można znaleźć. Natomiast teksty do precli mogą dotyczyć dowolnego tematu związanego z promowaną stroną WWW.
  • Aby zwiększyć wydajność, możemy zoptymalizować wywołania zadań CRON tak, aby przerwy w działaniu programu były jak najkrótsze. W zakładce Menu -> Zadania CRON mamy informację o zalecanej częstości wywołań z CRON. Należy skorzystać z tej informacji podczas konfiguracji CRON na serwerze. Przeważnie serwer przerywa działanie skryptu po 30 sekundach i wtedy zalecanym okresem wywoływania crona na serwerze jest 1 minuta. Oznacza to, że program przez 30 sekund działa, następnie jest przerywany, i po kolejnych 30 sekundach jest uruchamiany ponownie. Tym samym program 30 sekund działa i 30 sekund nie działa. Aby zmniejszyć okres bezczynności, możemy (na niektórych serwerach) zwiększyć czas, po których program jest wyłączany, np. z 30 sekund do 55 sekund. Wtedy program będzie działał 55 sekund, później czekał 5 sekund, na kolejne uruchomienie programu.
  • Równoległe równoczesne wielokrotne wywoływanie programu jest niezalecane!
  • Jeśli wykorzystujemy podlinkowywanie, to należy ostrożnie i rozsądnie korzystać z tego mechanizmu. Należy pamiętać, że ustawienie zbyt intensywnego podlinkowywania może spowodować w dłuższej perspektywie czasu lawinowy przyrost zadań związanych z wysyłaniem wpisów podlinkowywujących.