Autor Wątek: Kilka pomysłów  (Przeczytany 1543 razy)

termi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł: 0
    • Zobacz profil
Kilka pomysłów
« dnia: 04 Wrzesień 2012, godz: 20:31 »
Kilka pomysłów na udoskonalenie publikera

1.   Bardzo mnie irytujący problem to brak możliwości podpięcia tytułu w tekstach częściowych do danego artykułu. Można by to zrobić tak jak teraz jest lista z linkami "używaj w tym tekście tylko tego, linka".

2.   Przydał by się jakiś bardziej przystępny interface do dodawania projektów, który by poprowadził nas od początku do końca po dodawaniu projektu W sumie wystarczyło by dodać pod każdym etapem dodawania projektu coś w stylu zapisz i przejdź do następnego kroku. Widzę to tak:
-Klikamy Dodaj nowy projekt
-Wypełniamy
-I pod spodem jest przycisk zapisz i przejdź do następnego kroku
-Po kliknięciu przechodzimy do menu dodaj nową grupę
-Wypełniamy
-Klikamy przycisk zapisz i przejdź do następnego kroku, który przenosi nas do dodaj nowy link
-Wypełniamy
-Klikamy zapisz Klikamy przycisk zapisz i przejdź do następnego kroku, który przenosi nas do Generatory
-Wypełniamy
-I pod spodem dodałbym dwa przyciski zapisz i przejdź do tekstów częściowych i zapisz i przejdź do tekstów pełnych.

Myślę ze niebyło by to jakieś strasznie trudne do zaimplementowania a skróciło by czas tworzenia projektu i zmniejszyło problemy z tworzeniem go na kacu ;) I nie zmieniło by dotychczasowej metody tworzenia bo dodało by to tylko nowe przyciski z linkami. Więc można by zakończyć tworzenie projektu na każdym etapie jak to jest teraz.

3.   W oknie dodawania grupy przydała by się jakaś lista gdzie można by zaznaczyć kategorię które by były automatycznie dodawane. Np jakiś popup gdzie można by zaznaczyć frazy jakie nas interesują i dodający je do pola tekstowego w którym można by dalej jak teraz dodawać je ręcznie.

4 W menu teksty częściowe/teksty pełne przydałaby się jakaś opcja segregacji (np wyświetlaj tylko grupy z projektu a) albo rozwijane drzewko w którym można by rozwinąć tylko interesujący nas projekt, bo w momencie jak ma się kilkadziesiąt grup to robi się straszy bałagan

Jeszcze coś miałem, ale wyleciało mi z głowy.

Serdecznie Pozdrawiam
Paweł
« Ostatnia zmiana: 04 Wrzesień 2012, godz: 20:33 wysłana przez termi »

ragnar23

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 480
  • Pomógł: 9
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pomysłów
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Wrzesień 2012, godz: 08:12 »
1. suszę głowę autorowi o to już od 3 miesięcy :P (zarówno podpinanie tytułów jak i tagów do tekstu)
2. dla początkujących może i przydatne, ale jak już sie ogarnie to multum ustawień to (jak dla mnie) wygodniejsze jest ustawianie tak jak jest.
3. prędzej wolałbym, żeby publiker zastosował wyszukiwanie kategorii po "fragmentach tekstu" tzn wpiszesz "chłodni" to wyłapie kategorie "chłodnictwo", "chłodnicze", "chłodniczy". Obecnie wyłapie tylko "chłodni"
4. nie mam zdania - nie korzystam z tego menu

termi

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Pomógł: 0
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pomysłów
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Wrzesień 2012, godz: 09:41 »
2. dla początkujących może i przydatne, ale jak już sie ogarnie to multum ustawień to (jak dla mnie) wygodniejsze jest ustawianie tak jak jest.

No ja też już się przyzwyczajeniem i nie mam z tym większego problemu ale czasem o czymś się zapomni w pośpiechu. Ale "piękno" tego rozwiązania polega na tym że dla starych użytkowników nic by się nic nie zmieniło po za tym ze mieli by nowy przycisk pod formularzami.

ragnar23

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 480
  • Pomógł: 9
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pomysłów
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Wrzesień 2012, godz: 09:44 »
prędzej byłbym za wprowadzeniem szablonów ustawień - wtedy nie da się pomylić przy robieniu nowych grup ;)
ale o tym też już była kiedyś mowa

Mystic

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Pomógł: 1
    • Zobacz profil
Odp: Kilka pomysłów
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Wrzesień 2012, godz: 22:50 »
Cytuj
prędzej byłbym za wprowadzeniem szablonów ustawień - wtedy nie da się pomylić przy robieniu nowych grup
ale o tym też już była kiedyś mowa

Przy dobrze skonfigurowanych 5 projektach raczej nie powinieneś mieć z tym problemów, ewentualnie masz przycisk, który Ci sprawdza poprawność dodania i czy wpisy są wysyłane.

Odnośnie pomysłu 1, również uważam tą opcje za potrzebną a natomiast 2 jest zbędna i obecny system jest bardzo dobry. Trzecią propozycje dużo lepiej przedstawił ragnar23, 4 jestem za.